Časté dotazy
1. Jak se dozvím, zda je moje objednávka potvrzena?
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Pokud jej nemáte ve své e-mailové schránce, zkontrolujte složku se spamem nebo nás kontaktujte na adrese info@cyklobestbrno.cz.
2. Jaká je doba uzávěrky objednávky?
Objednávky podané do 12:00 se začnou zpracovávat ještě týž den. Objednávky zadané po 12:00 budou zpracovány následující pracovní den.
3. Jak dlouho trvá zpracování objednávky?
Objednávky zpracováváme během 1-2 pracovních dnů (od pondělí do pátku).
4. Za jak dlouho obdržím svou objednávku?
Po odeslání by vaše objednávka měla dorazit do 1-2 pracovních dnů (od pondělí do pátku).
5. Co když moje objednávka dorazí poškozená nebo nesprávná?
Pokud je vaše objednávka poškozená nebo nesprávná, kontaktujte nás na adrese info@cyklobestbrno.cz. Zajistíme výměnu nebo vrácení peněz.
6. Co mám dělat, pokud dojde ke zpoždění zásilky?
Snažíme se o včasné doručení, ale občas může dojít ke zpoždění. O případném zpoždění vás budeme informovat.
7. Mohu svou objednávku zrušit?
Ano, svou objednávku můžete zrušit ještě před jejím odesláním tak, že nás kontaktujete na adrese info@cyklobestbrno.cz. Pokud již byla odeslána, pomůžeme vám s jejím vrácením.
8. Jaká je lhůta pro vrácení zboží?
Na zahájení vrácení máte 14 dní od obdržení objednávky. Formulář pro vrácení a pokyny získáte na adrese info@cyklobestbrno.cz.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám na info@cyklobestbrno.cz a my Vám rádi pomůžeme.